Cookies og persondata

Persondata

Denne privatlivspolitik beskriver, hvilke oplysninger vi indsamler om vores kunder og om besøgende på vores websider, hvordan og hvorfor vi indsamler og bruger oplysningerne, samt hvordan vi sikrer dine rettigheder og opfylder vores forpligtelser i henhold til persondatalovgivningen.
Indsamling, opbevaring, opstilling, udlevering og anden behandling af personoplysninger er reguleret i persondataloven. Loven stiller bl.a. strenge krav til fortrolighed og sikkerhed ved behandling af personoplysninger. Datatilsynet fører tilsyn med loven. “Personoplysninger” er oplysninger og vurderinger, som kan knyttes til en fysisk person, f.eks. navn, bopælsadresse, e-mailadresse eller hvilken type abonnement du har hos os.

Behandlingsansvarlig

Vestpas er behandlingsansvarlig for virksomhedens behandling af personoplysninger. Med “behandlingsansvarlig” menes i loven den, som bestemmer formålet med behandlingen af personoplysninger og hvilke hjælpemidler der skal benyttes. Det betyder, at vi er ansvarlige for, at behandlingen af dine personoplysninger foregår i henhold til loven. Kontaktinformation til Vestpas finder du helt nederst i denne privatlivspolitik.
Hvilke personoplysninger behandler vi?
Vi gemmer kun de kontaktoplysninger, som du selv sender til os. Vi gemmer også e-mails og anden skriftlig kommunikation, vi modtager fra dig. Og vi gemmer dine data sikkert og krypteret.

Hvad bruger vi oplysningerne til?

De oplysninger, som automatisk bliver registreret af vores måleværktøj og tekniske logfiler, om brug, fjernsynskiggeri, navigation, internetforbindelse, teknisk udstyr m.m. bruges i forbindelse med administration af kundeforholdet og bidrager samtidig til, at vi kan være sikre på, at tjenesterne hele tiden fungerer og har den kvalitet, de skal have. Vi kan løse eventuelle tekniske problemer, før du mærker dem, minimere risikoen for fejl og hindre, at nogen misbruger dit abonnement eller vores tjenester. Oplysningerne gør det også muligt for os at give dig den bedst mulige brugeroplevelse på de forskellige tekniske enheder, du benytter dig af.
Baseret på, hvad du har set på tidligere, kan vi give dig automatiserede, personligt tilpassede anbefalinger, som gør det enklere og hurtigere for dig at finde frem til tv-programmer, film og serier, du måske vil kunne lide. Desuden kan vi bedre tilpasse vores kommunikation til dig, bl.a. om nye indholdstilbud, produkter og tjenester, du måske er interesseret i, samt sikre effektiv og korrekt rapportering og afregning til vores indholdsleverandører. Vi udarbejder desuden statistik og kortlægger trends for at kunne udvikle, forny og forbedre tjenestetilbuddet og tilbyde vores kunder ønsket programindhold og funktionalitet.
Formålet med behandlingen er desuden at forbedre vores kundeindsigt, så vi kan gøre vores tjenestetilbud og kommunikation til dig så relevant som muligt.

Hvor længe gemmer vi oplysningerne?

Vi opbevarer kun personoplysningerne så længe det er nødvendigt, til de formål, som er beskrevet i afsnittet ovenfor, eller for at opfylde bestemte lovkrav. Dette indebærer, at opbevaringstiden for forskellige typer oplysninger vil kunne variere. Bogføringsloven gør, at fakturaoplysninger skal gemmes i mindst 5 år.

Hvem deler vi oplysningerne med?

Vi dele kun dine oplysning med vores leverandører, såsom Canal Digital, Viasat, Boxer, mm.
Vi indgår skriftlige aftaler med vores leverandører, som vi deler oplysninger med, og stiller tydelige krav om at følge gældende persondatalovgivning, herunder kravene til informationssikkerhed.

Hvordan beskytter vi oplysningerne?

Vi arbejder planmæssigt og systematisk med at sikre informationssikkerhed og benytter tekniske og organisatoriske sikkerhedstiltag for at beskytte de gemte personoplysninger mod uautoriseret adgang og brug.
Hvis vi deler personoplysninger med tredjeparter, stiller vi tilsvarende krav om informationssikkerhed til dem.

Indsigt i, ændring og sletning af personoplysninger

Du kan til enhver tid få oplyst hvilke data vi har registreret på dig. Og du kan ligeledes til enhver tid bede om at få dine oplysninger slettet. Det gøres ved at rette skriftlig kontakt til os.

 

Cookies

Vi bruger cookies for at sikre, at hjemmesiden fungerer bedst muligt, og for at analysere trafikken på vores hjemmeside og for at tilpasse kommunikation og markedsføring til dig. Vi bruger tre forskellige typer cookies:

Funktionalitets-cookies

Nødvendige cookies der sikrer grundlæggende funktioner på websiden som navigation og din adgang til sikre sider på websiden. Fortsætter du på vores webside, godkender du samtidig brug af funktionalitets-cookies.

Statistik-cookies

Bruges til at forstå, hvordan vores kunder benytter websiden, så vi kan udvikle bedre sider. Vores måleværktøj registrerer automatisk data, og rapportering af oplysninger anonymiserer brugerne.

Markedsførings-cookies

Bruges til at måle besøgende og analysere trafik på websiden. Formålet er at tilpasse budskaber og markedsføring til dig på de sociale medier (og andre kanaler). Det gør det muligt for os at give dig relevant og interessant information om vores produkter og services.
Du kan kun fravælge statistik- og markedsføringscookies, da cookies vedrørende funktionalitet er nødvendige for, at vores webside kan fungere.

Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål eller af andre grunde ønsker at komme i kontakt med os i forbindelse med denne privatlivspolitik, kan du benytte følgende kontaktoplysninger:

Vestpas
Hvidovrevej 536
2650 Hvidovre
Tlf: 20 66 66 75 – alle dage 9-21
Mail: kontakt@vestpas.dk
CVR: 25384172

Accepter cookies Se her

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk